torsdag 3. januar 2013

God nytt år - År 2013

Ja dette året bringer mange spennende planer;
  • nyansatt hos favorittbutikken min; Stoff & Stil. Vi åpner ny butikk i Hillevåg, Stavanger den 14. februar (juhu!!)
  • er igang med trening - Zumba hos Havørn turn
  • unik treningstimer med magedans hos Phønix dans
  • barna fungerer veldig bra, eldsten nyter videregående skole og minsten har siste 1/2 år på barneskolen
  • min mor har det godt
  • svigers er friske og raske
  • gode, herlige venninner som jeg skal tilbringe mere tid sammen med :)
  • jeg skal snart på scrappejentetur til Moi som Anne Gerd,  Randi Elisabeth, og Siv Anita,  arrangerer - de er så søte og har invitert 20 damer til Sætra.
  • nyter travle dager i min lille systue; Portrommet
  • Sammenkomst med jentene i 9B - 29 år siden vi gikk sammen på Tananger Ungdomsskole
  • mann som skal feire "Bamses fødselsdag" i mai mnd.
  • Vår planlagte sommerferie til USA :)

Noe av de  flotte stoffene jeg har  på lager ;)

 

Carpe Diem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar