tirsdag 5. mars 2013

Min første Jeans bukse

 
Har begynt i ny jobb hos Stoff & STIL Stavanger.
Jobber deltid og syr de dagene jeg har "fri".
 
Som mor til to, mann, hund, hus og heim, blir det ikke så mange timene ved symaskinen utifra det jeg ønsker, men noen blir det alltids tid til ;)
 
Nå prøver jeg meg på ei jeansbukse. Syr den i stretch kordføyel.
Mønstrene hos Stoff og Stil er godt forklarende og nøye,
slik at følges mønsteret trinn for trinn,
får man det som regel til.
Jeansmønsteret er på kategori 4 i vanskelighetsgrad (5 er det høyeste).
 
 
Her er en bildeserie på buksa, fra produksjon til ferdig :)

 
 

8 kommentarer:

  1. så flinke du e! bestille veldig jerna ein sytime hos deg ;) nå ska d sys..

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi får ta noen sytimer sammen Silje, utveksle erfaringer ;)

      Snks. på jobb torsdag

      Slett
  2. Såg jo bra ut det :) Du hadde garatert klart vanskelighetsgrad 10 du he he, er så flink jo :)))

    SvarSlett
    Svar
    1. 1000 takk RE, du har iallfall troen på meg ;))

      klem

      Slett
  3. den så god ut,høy og god i livet :):) du er kjempeflink og klarer det du vil:)

    SvarSlett
    Svar
    1. 1000 takk for koselig tilbakemelding IS. Buksa er god i livet for oss "voksne" damer, men ser på bildet at livet ser høyere ut enn den ble på meg. Spørs jo hvor mye som skal fylles i buksa (thi hi!)

      Slett
  4. Knallfin. Må få se den på:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den bruker jeg kanske ofte ;-) men du mener et bilde her på bloggen (?)

      Slett