mandag 5. august 2013

Det går i jobb,familien og syproduksjon

Jeg jobber jo deltid/skift og da får man jo benyttet solstrålene innimellom på fridagene.
 
Mine kollegaer og jeg er veldig opptatt og altoppslukende hva stoff angår - vi er rett og slett stoffavhengige (thi hi).
Det har vært et "trøkk" av kunder siden vi åpnet 14. februar - noe som er svært gledelig for oss alle!! Det viser seg at en skikkelig stoffbutikk har vært dypt savnet i Stavanger.
 
Det blir (heldigvis!) tid til produksjon ved symaskinen også; jeg har fått sydd selskapskjoler til den store 50 årsdagen som min kjære feiret 25. mai.


Selskapskjole i silkechiffon og sateng


Theas kjole i chiffon og jersey


Jubilanten m/frue på den røde løper
 
 
Siste produksjon nå idag er tights med New York fotoprint.
- løøøøøve it!

 

4 kommentarer:

  1. Såååå fin den ble Elisabeth. Du så strålende ut.

    SvarSlett
  2. så kjekt at bloggen din også er oppe å går igjen... min blogg har vært død veldig lenge, men nå er den også oppe å går igjen. kjekt å dele litt kreativitet ;) ses på jobb! klem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for koselig kommentar Silje. Kjekt å lese i bloggen din også ❤

      Slett