onsdag 11. januar 2012

Forkle til ei flott dame



Ønsket hennes var et bredt, fotsitt forkle med humor/farger.
dette når hun scrapper (søler så fælt vettu;)
Et slikt forkle er godt å ta på seg når man driver med scrappbooking
- når man limer, maler og ellers "griser" med glitter og annet stæsj
i denne fantastiske hobbyen.
Ingers kommentar: tusen ,tusen takk for ett nydeligt og fargerikt forkle :) me he nødt for å bli glae når sånne forkle blir i bruk og for å iche snakka om kreativiteten, den må jo bare blomstra :):):)

6 kommentarer:

  1. Herlig!!! :-)
    Flott og fargerikt, og så deilig med et forkle som det er litt lengde på! ;-)

    SvarSlett
  2. det har blitt brukt idag :) det funker som bare rakkern :):) gjenstene/kundene jeg hadde besøk av kommenterte hvor fargerikt og flott og stiligt det var :) vær du sikker på at dette skal være på meg på papirfeste, da finner alle meg iallefall :)store scrappeklem ifra inger.
    ps. stilig med navn og andre sydetaljer :):)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare kjekt å gjøre damen fornøyd ;) (thi hi, godt det ble produksjon også da). Ser deg for meg på Papirfesten ja

      Slett
  3. linken med navnet mitt virker ikke :):)jeg har laget ett innlegg hos meg og :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Da skal linkinga være ok (en enkel vri men pytt pytt, den virker iallfall)

      Slett